načítám...

Časté dotazy

Proč je nutné vyplnit při registraci všechny informace úplně a pravdivě?

Pro úplné využití funkcí aplikace je nutné vyplnit veškeré údaje dle skutečných informací.

Jaké jsou podporované internetové prohlížeče?

Aplikace Jihočeská pohotovost je kompatibilní s těmito prohlížeči: Chrome, Firefox, Safari, Opera.

Co potřebuji k fungování aplikace na internetovém prohlížeči v počítači?

K pohodlnější komunikaci doporučujeme využít sluchátka, ideálně od mobilního telefonu, která jsou vybaveny mikrofonem. Pokud nemáte počítač vybavený integrovanou kamerou, postačí běžně dostupná externí kamera.

Proč mi nefunguje kamera při videohovoru?

V případě, že Vám nejde přehrát videohovor, zkontrolujte, zda je kamera zapnutá v aplikaci (červená ikona kamery nesmí být přeškrtnuta).

Proč mi nefunguje mikrofon při videohovoru?

V případě, že Vám nejde přehrát zvuk, zkontrolujte, zda je mikrofon zapnutý v aplikaci (červená ikona mikrofonu nesmí být přeškrtnuta).

Jak nahlásit problém s aplikací Jihočeská pohotovost?

Problém s aplikací prosím popište a pošlete nám e-mail na adresu podpora@meddiapp.com, nebo zavolejte na 222 262 937, kde Vám rádi poradíme a pomůžeme.

Jak stáhnu aplikaci pro operační systém Android?

Aplikaci stahujte zde. Při instalaci a registraci nezapomeňte povolit všechny potřebné přístupy a notifikace pro správné fungování aplikace.

Jaká jsou podporovaná zařízení s operačním systémem Android?

Vzhledem k omezení třetích stran funguje aplikace na operačním systému Android 9.0 a novější.

Jak stáhnu aplikaci pro operační systém iOS?

Aplikaci stahujte zde. Při instalaci a registraci nezapomeňte povolit všechny potřebné přístupy a notifikace pro správné fungování aplikace..

Jaká jsou podporovaná zařízení s operačním systémem iOS?

Vzhledem k omezení třetích stran funguje aplikace na operačním systému iOS 12 a novější.

Kde najdu znění Všeobecných obchodních podmínek pro použití aplikace?

Všeobecné obchodní podmínky (tzv. VOP) jsou dostupné na internetových stránkách (zde).

Jak mám přidat ke svému účtu moje dítě?

Přidání dítěte provedete na kartě "Můj profil" prostřednictvím volby "Rodina", kde naleznete přehled dětí a možnost přidat další. I u dítěte je nutné vložit všechny požadované údaje dle skutečných informací. Jen tak může lékař při použití telemedicínské aplikace správně diagnostikovat obtíže.

Proč mám vyplnit rodné číslo?

Rodní číslo slouží lékaři, aby mohl konzultaci vykázat Vaší zdravotní pojišťovně.

Proč mám vyplnit zdravotní kartu?

Vyplnit zdravotní kartu není povinné.

Proč mám vložit fotografii zdravotní kartičky pojištěnce?

Na základě fotografie zdravotní kartičky pojištěnce je ověřována správnost zadaného čísla pojištěnce, které slouží k úhradě výkonu zdravotní pojišťovnou lékaři.

Proč mě nekontaktoval žádný lékař?

Zkontrolujte, zda jste správně odeslali požadavek (najdete jej na kartě "Otevřené případy"). Při zadávání požadavku pamatujte na korektně zadané PSČ, kde hledáte pomoc – v případě komunikace s praktickým lékařem je nutné zadat PSČ lékaře, nikoliv pacienta.

Proč nemohu najít lékařskou zprávu, eRecept, nebo žádanku v aplikaci?

Dokumenty, které lékař vystaví při telemedicínské konzultaci, dostanete jako zabezpečený odkaz na Váš e-mail, který jste uvedli při registraci. Příslušný dokument lze stáhnout z tohoto odkazu. V aplikaci tyto dokumenty z bezpečnostních důvodů nenajdete.

Proč nemohu najít svého lékaře, když se s ním chci spojit?

Váš lékař doposud pravděpodobně není registrovaný v aplikaci a můžete mu dát vědět, že chcete využívat ordinaci bez hranic. Lékaři se mohou zaregistrovat na www.meddimd.com. Můžete také oslovit jiné lékaře z oboru z Vašeho okolí kliknutím na "Požadavek poslat všem lékařům v okolí".

Jak dlouho trvá vyřízení mého požadavku?

Záleží to na jeho časové vytíženosti a prioritách jednotlivých případů, podobně jako v ordinaci. O tom, že požadujete od lékaře péči, je lékař vždy aplikací upozorněn.

Nahrazuje aplikace Jihočeská pohotovost lékařské vyšetření?

Jihočeská pohotovost slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Při vzdálené konzultaci se může stát, že lékař vyhodnotí stav jako nutný k osobní návštěvě. Aplikace Jihočeská pohotovost je tedy doplňkem lékařských služeb s vizuálním osobním kontaktem narozdíl od běžného telefonu. Velkou výhodou oproti jiným videohovorům je, že jsou v aplikaci Jihočeská pohotovost hovory i videohovory šifrovány. Aplikace ale nenahrazuje osobní vyšetření v ordinaci.

Jsou služby aplikace Jihočeská pohotovost zpoplatněny?

V aplikaci Jihočeská pohotovost se může spojit s lékařem ihned každý občan Jihočeského kraje ZDARMA.

Kde naleznu eRecept?

Lékař Vám jej zašle do aplikace a také pomocí e-mailu nebo sms tak, jak jste zvyklí z obvyklých návštěv ordinací. Pokud máte s lékařem první kontakt, sdělte mu jaká metoda doručení Vám nejvíce vyhovuje.

Proč nemohu lékaři poslat fotografii?

Pro lékaře je tak zajištěna maximální transparentnost a jistota, že vše, co mu sdělíte, probíhá v reálném čase. Můžete lékaři během videohovoru ukázat onu postiženou část těla, případně ukázat i dříve pořízenou fotografii. Kvalita videopřenosu je velmi vysoká (FullHD).

Může mi lékař vystavit doporučení ke specialistovi?

Samozřejmě, zašle Vám jej pomocí e-mailu.

Jak obdržím lékařskou zprávu?

Lékařskou zprávu Vám lékař vystaví přímo v aplikaci a Vy si ji pomocí e-mailu stáhnete ze zabezpečeného odkazu k sobě do počítače, či chytrého zařízení.

K čemu slouží aplikace Jihočeská pohotovost?

Jihočeská pohotovost slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři.

Jaké jsou výhody používání aplikace Jihočeská pohotovost?

Jihočeská pohotovost slouží jako nástroj ke konzultaci s lékařem v případech, kdy není nezbytně nutné navštívit ordinaci fyzicky. V takovém případě šetří čas Vám i lékaři. Aplikace Jihočeská pohotovost je doplňkem lékařských služeb s vizuálním osobním kontaktem narozdíl od běžného telefonu. Velkou výhodou oproti jiným videohovorům je, že jsou v aplikaci Jihočeská pohotovost hovory i videohovory šifrovány.

Jak se dozvím, že byl můj požadavek zpracován a doručen lékaři?

Po zadání požadavku Vás aplikace informuje jakmile Vás lékař přijme do virtuální čekárny.

Je možné využívat služby aplikace Jihočeská pohotovost bez registrace?

Bez kompletně vyplněné registrace není možné zajistit plnohodnotnou funkčnost všech služeb.

Jak si požádám o zapomenuté heslo?

Při zadání špatného hesla při přihlášení Vás aplikace sama vyzve, zda jste náhodou heslo nezapomněli a nabídne Vám vygenerování nového hesla, které Vám zašle na Váš email. Pokud si nemůžete vzpomenout ani na svůj email, pod kterým jste se registrovali do aplikace Jihočeská pohotovost, obraťte na technickou podporu pomocí email na podpora@meddiapp.com.

Je možné měnit uživatelské jméno, email, jméno rodinných příslušníků atd.?

Ano, je v kolonce "Základní údaje". V rámci aplikace můžete měnit uživatelské jméno, jména rodinných příslušníků, a podobně. Údaje z registrace lze změnit po zaslání požadavku na podpora@meddiapp.com, nebo na telefonním čísle 222 262 937.

Je možné vymazat mou registraci/uživatelský účet?

Samozřejmě, požádejte o to písemně na podpora@meddiapp.com. Je nutné aby byla žádost odeslána z emailu, který je v aplikaci zaregistrován. V případě, že již nemáte k původnímu emailu přístup, napište na podpora@meddiapp.com, nebo zavolejte na 222 262 937.

Můžu si registrovat více účtů najednou?

Ne, odporuje to zásadám bezpečné komunikace, dopouštíte se tím porušení pravidel. Z důvodů přidání dětí zákonnými zástupci, můžete přidat až 4 děti v aplikaci pod svoji registraci.

Ukradli mi můj mobilní telefon, jak zamezím přístupu k datům v aplikaci?

Při každém přihlášení do aplikace, ověřujeme Vaši totožnost za pomocí hesla, nebo biometrických údajů. Doporučujeme Vám mít svůj mobilní telefon, či počítač chráněný heslem. Každá úroveň ochrany, zvedá celkové zabezpečení Vašich citlivých dat.